Vis de-o noapte….

Ma indreptam catre serviciu la volanul masinii mele, pe bulevard, la o trecere de pietoni am acordat prioritate unui grup de copii. Din sens opus la aceeasi trecere de pietoni, la volanul unei masini, intamplator aceeasi marca si culoare cu a mea, era Ea, cea care m-a fermecat pe loc. M-a privit intens cu o privire patrunzatoare. A fost ca un flash.  Acum incepe visul….

Ne-am reintalnit la statia de benzina, a zambit la mine, iar eu politicos din fire i-am facut plinul, la masina. De platit a platit ea plinul de benzina, iar eu am dat cafeaua. Am stat la palavre vreo doua ore. Timpul parca a zburat. M-am trezit la realitate in momentul in care  Ea m-a luat de mana. Atunci m-a trecut un fior precum cele din adolescenta, apoi m-a sarutat pe obraz si a plecat, iar eu am privit-o plecand. Nici macar nu am inrebat cum o cheama, dar am retinut nr. de la masina…De atunci ma straduiesc in fiecare zi sa ii zaresc masina, in trafic. Atat mi-ar fi de ajuns sa imi alin sufletul.

Lasă un comentariu